Гарантія та скарги

Оригінальні продукти OCHNIK покриваються 2 РІЧНОЮ гарантією. Відповідальність за гарантією поширюється тільки на дефекти, спричинені причинами, притаманними проданому виробу.

Відповідальність по гарантії поширюється лише на дефекти, викликані причинами, притаманними проданому виробу.

 
ЯК ПОДАВАТИ РЕКЛАМАЦІЮ НА ТОВАР?

- заповнити рекламаційний бланк (завантажити)
- прикріпити копію паспорта
- прикріпити оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування
- вислати посилку за адресою:

ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86

вул. Зодчих, 34а
03194 м. Київ, Україна
+38 067 411 68 68
shopua@ochnik.com


Інформуємо, що рекламація включає в себе дефекти, які ьули в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.

Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або за допомогою електронної пошти. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора Sky Logistics.

ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику