Відповідальність по гарантії поширюється лише на дефекти, викликані причинами, притаманними проданому виробу.
- заповнити рекламаційний бланк (завантажити)
- прикріпити копію паспорта
- прикріпити оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування
- вислати посилку за адресою:
Нова Пошта:
Дмитро Поплавський
Відділення Нової Пошти №133
вул. Зодчих, 62
03170 м. Київ, Україна
+38 093 913 86 20
shopua@ochnik.com
Інформуємо, що рекламація включає в себе дефекти, які були в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.
Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або за допомогою електронної пошти. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора E-COMMERCE INTERNATIONAL.
ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику