Регламент

РЕГЛАМЕНТ ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ OCHNIK ТА НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ШЛЯХОМ

  • 1 СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
  1. Продавець – АТ OCHNIK зі місцем розташування в м. Гарволіні за адресою: вул. Стацийна 8Б, 08-400, м. Гарволін,внесений до реєстру підприємств Національного Судового Реєстру, керований Районним судом Люблін-Схід в м. Люблін з головним офісом в м. Свіднік, XIV Комерційним відділом Національного судового реєстру, під номером 0000604045, зі статутним капіталом 8 090 500 злотих, внесена повністю, ІПН [NIP]: 826-000-07-80, Номер статистичний фірми [REGON]: 005176399.
  2. Магазин – інтернет-сервіс, що належить Продавцю, доступний на домені ochnik.ua
  3. Клієнт - будь-яка організація, яка подає або має намір здійснити Замовлення в Магазині, або користується або має намір користуватися послугами, що надаються в електронному виді.
  4. Споживач - Клієнт, який є фізичною особою, яка здійснює або має намір здійснити юридичну дію за посередництвом Магазину, не пов'язану безпосередньо з її підприємницькою діяльністю чи професійною діяльністю або не має професійного характеру для цієї особи, що випливає, зокрема, з предмета виконуваної нею підприємницької діяльності, що надається на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про підприємницьку діяльність.
  5. Товари - рухомий предмет, що продається в магазині, зокрема одяг, аксесуари та вироби зі шкіри.
  6. Замовлення – виявлення волі Клієнта, спрямована на укладення за посередництвом Магазину договору купівлі-продажу Товарів або договору купівлі-продажу Товару та надання додаткових Послуг віддалено через Магазин, подається через інтерактивну форму, доступну в Магазині.
  7. Додаткові послуги - послуги, доступні в Магазині, які не являються послугами, що надаються в електронному виді, зокрема послуга декоративної упаковки, яку Клієнт може замовити лише тоді, коли він одночасно замовляє Товар.
  8. Робочий день – кожний день з понеділка по п’ятницю, з виключенням днів, зазначених у ст. 1 пункт 1 Закону від 18 січня 1951 року про дні вихідні від роботи.
  9. Послуга, що надається електронним шляхом - послуга, доступна на веб-сайті ochnik.ua, яка надається Продавцем для Замовника електронним шляхом на умовах, викладених в Регламенті.
  10. Реєстрація - одностороння діяльність, яку Клієнт виконує за допомогою реєстраційної форми з метою створення Облікового запису та використання послуг, зазначених у Магазині як такі, що вимагають Реєстрації. Обліковий запис та Логін, створені в процесі Реєстрації, можуть бути призначені лише для одного Клієнта.
  11. Обліковий запис - індивідуальний, позначений Логіном та Паролем, набір інформаційних ресурсів, в яких, зокрема, збираються дані клієнтів, його Замовлення, знижки та історія здійсненого маркетингового листування з ним. Обліковий запис і Логін Клієнта, створені в процесі Реєстрації, можуть бути призначені лише одному Клієнту.
  12. Логін - електронна адреса Клієнта, необхідна для доступу до облікового запису, надана Клієнтом під час Реєстрації.
  13. Пароль - рядок символів, вибраних Клієнтом під час Реєстрації.
  14. Регламент - цей документ, що визначає правила укладання та виконання договорів купівлі-продажу та надання додаткових послуг у Магазині та надання послуг електронним шляхом.

 

  • 2 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  1. Регламент визначає правила:

  1) надання Продавцем послуг електронним шляхом для Клієнта, зокрема, що полягає на створенні та веденні облікового запису Клієнта, надсилання Клієнтам Розсилки новин та надання Клієнтам можливості використовувати інтерактивну форму Замовлення,

  2) укладення та виконання договору купівлі-продажу Товару, представленого в Магазині, та додаткових Послуг, що надаються Продавцем з нагоди купівлі-продажу.

 

  1. Клієнтом Магазину може бути лише:
  • повнолітня фізична особа або
  • юридична особа, або
  • організаційна одиниця, яка не має правосуб’єктності, якій закон надає правову здатність.
  1. Для використання Магазину необхідно мати пристрій, що дозволяє мати доступ до Інтернету, активну електронну пошту та браузер веб-ресурсів, що дозволяє переглядати веб-сайти: Mozilla FireFox 30.x або новіша версія, Google Chrome 35.x або новіша версія, Microsoft Internet Explorer 10.0 або новіша версія. Використання деяких додатків Магазину може залежати від встановлення Java, Java Script або іншого програмного забезпечення, зазначеного Продавцем щодо цих програм та прийняття файлів cookies.
  2. Витрати на користування мережі Інтернет Клієнтом залежать від прайс-листа оператора зв'язку або постачальника послуги доступу до Інтернету, яким користується Клієнт. Ці витрати та будь-які інші витрати, пов'язані із забезпеченням технічних умов, викладених у пункті 3 вище, стягуються з Клієнта.
  3. Клієнт може швидко та ефективно зв’язатись з Продавцем з усіх питань, що становлять предмет Регламенту, за допомогою електронної пошти (shopua@ochnik.com), телефону за номером інформаційної лінії: +380914819989 (у робочі дні, з понеділка по п’ятницю, в години, зазначені на головній веб-сторінці Магазину) та письмово листом на адресу, зазначену в § 1 ч. 1.
  4. Вся електронна кореспонденція, надіслана Продавцем, підлягає антивірусному захисту та спрямована лише на конкретного Клієнта.

 

  • 3 ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ В МАГАЗИНІ

 

  1. У Магазині для покупців доступні наступні послуги, що надаються Продавцем електронним шляхом:
  • послуга Облікового запису, включаючи її створення та обслуговування в межах Магазину;
  • послуга форми Замовлення;
  • послуга Розсилки новин
  1. Укладення договору про надання послуги Облікового запису, а також ефективне розміщення замовлення за допомогою послуги форми Замовлення вимагають, крім виконання інших умов, передбачених кожною з цих послуг, додаткове підтвердження Замовником, що він ознайомився з Правилами та Політикою конфіденційності Продавця.
  2. Використання будь-якої з вищезазначених електронних послуг не може використовуватися будь-яким чином для надання Клієнтом змісту незаконного характеру.
  3. Для повного використання всіх функцій Магазину Клієнт може створити індивідуальний Обліковий запис, в якому будуть збиратися дані, надані Клієнтом, та інформація про Замовлення, зроблені ним за посередництвом Магазину (включаючи повернення або скарги), отримані знижки, улюблені товари та підписку на Розсилку новин, зроблену Клієнтом.
  4. Для створення Облікового запису Клієнту необхідно заповнити Реєстраційну форму, яка вимагає подати Логін (адресу електронної пошти e-mail) Клієнта та вибору Пароля, а потім підтвердити це, вибравши опцію «Реєстрація» (або іншу з рівноцінним змістом). Під час реєстрації Клієнт може також надати додаткові дані, які він використовуватиме для здійснення замовлень. Найпізніше протягом 1 робочого дня після виконання вищезазначених дій, Клієнт отримає від Продавця на вказану електронну адресу повідомлення, що містить підтвердження Реєстрації, що містить посилання, відкриття якого Клієнтом призведе до укладення договору про обслуговування Облікового запису.

Також можна створити Обліковий запис під час здійснення Замовлення, вибравши відповідне поле у ​​формі Замовлення, а потім відкривши посилання, що міститься в повідомленні Продавця про здійснення Реєстрації, про яку згадано в попередньому реченні.

  1. Послуга Облікового запису надається безкоштовно. Створення Облікового запису не є необхідним для використання Магазину, зокрема для здійснення Замовлення. Однак Обліковий запис полегшує здійснення Замовлення, яке після входу Клієнта до свого Облікового запису буде щоразу зареєстроване в цьому Обліковому записі разом із даними, наданими Клієнтом під час оформлення Замовлення.
  2. Після входу до свого Облікового запису Клієнт може виправити або оновити дані, надані під час Реєстрації або пізніше, за винятком Логіна (адреси електронної пошти), якому буде присвоєний Обліковий запис.
  3. Послуга Облікового запису надається на невизначений термін.
  4. Продавець має право припинити надання послуги Облікового запису, якщо Клієнт не зробив жодного Замовлення зі свого Рахунку протягом наступних 3 років. Припинення надання послуги Облікового запису видаляє всі дані, що зберігаються на цьому Обліковому записі. Продавець зобов'язаний повідомити Клієнта про намір припинити надання послуги Облікового запису та видалити збережені на ньому дані, надіславши йому повідомлення на електронну адресу, вказану в Обліковому записі Клієнта. Якщо протягом 30 днів з моменту отримання такого повідомлення Клієнт прямо вимагає - письмово на адресу, зазначену в § 1 ч. 1 або через електронну адресу shopua@ochnik.com - для продовження надання послуги Облікового запису Продавець відмовиться від наміру ліквідувати Обліковий запис та видалить збережені на ньому дані. Якщо Клієнт не виразить такий запит протягом строку, зазначеного в попередньому реченні, договір про надання послуги Облікового запису припиняється після закінчення цього терміну, що призводить до видалення Облікового запису Клієнта в Магазині та видалення всіх даних, що зберігаються в ньому.
  5. Клієнт може в будь-який час і без будь-якої причини відмовитися від послуги Облікового запису, що являється рівнозначним до запиту на видалення всіх даних, що зберігаються на ньому. Клієнт може відмовитися від послуги Облікового запису, натиснувши опцію "Видалити обліковий запис" (або інший рівнозначний запис), доступний після входу в Обліковий запис, або надіславши відповідний запит Продавцю за посередництвом електронної пошти на наступну адресу: shopua@ochnik.com. Подання Клієнтом такого запиту або вибір опції «Видалити обліковий запис» призведе до розірвання договору про обслуговування Облікового запису та видалення Облікового запису разом із видаленням усіх збережених на ньому даних.
  6. Продавець дозволяє розміщувати Замовлення на Товари, представлені в Магазині та Додаткові послуги, заповнюючи інтерактивну форму Замовлення.
  7. Заповнення форми Замовлення полягає у виборі замовлених Товарів шляхом додавання їх до "кошика", а потім надання конкретних даних та вибору способу доставки та оплати, відповідно до подальших інструкцій, що відображаються у формі Замовлення, та підтвердження Замовлення, вибравши опцію "Замовлення із зобов’язанням сплатити "(або будь-яке інше замовлення, що підтверджує зобов’язання щодо оплати).
  8. Окрім виду та кількості замовлених Товарів та даних про обраний спосіб доставки та оплати, у формі замовлення також необхідно вказати такі дані Клієнта: ім’я та прізвище, адресу доставки, адресу електронної пошти та номер телефону. Також можна надати додаткові дані для рахунку-фактури, включаючи назву компанії та податковий ідентифікаційний номер. Якщо форма замовлення заповнюється Клієнтом після входу в особистий кабінет, зазначені вище дані заповнюються автоматично на основі даних, наданих Клієнтом під час реєстрації Облікового запису або пізніше, з можливістю модифікації замовником до затвердження замовлення, вибравши опцію «Замовлення із зобов’язанням сплатити".
  9. Договір на електронне надання послуги форми Замовлення набирає чинності, коли він стає доступним для здійснення Замовлення. Послуга форми замовлення має одноразовий характер і закінчується, коли Замовлення розміщується Клієнтом способом, описаним у § 4 ч. 7 або після припинення використання форми Замовлення перед здійсненням Замовлення в зазначеному порядку. Послуга форми замовлення надається безкоштовно.
  10. Продавець надає послугу Розсилка новин, що складається з надсилання інформації про Товари, послуги, знижки, пропозиції, акції та події Продавця за посередництвом електронної пошти. Використання послуги Розсилка новин вимагає від Клієнта надати електронну адресу, на яку він буде надісланий. Підписка на послугу Розсилка новин відбувається через:

1) введення Клієнтом електронної адреси у зазначеному полі ("Розсилка новин") на веб-сайті Магазину,

2) підтвердження введення клавішею введення або натисканням поля «Зареєструватися» (або з іншим, еквівалентним вмістом),

3) натиснувши на посилання у повідомленні надісланому Продавця, надісланому на вказану електронну адресу, що підтверджує готовність підписатися на Розсилку новин і одночасно погоджується отримувати комерційну інформацію у цій формі відповідно до Закону від 18 липня 2002 року «Про надання електронних послуг та використання Продавцем кінцевого обладнання телекомунікацій» з цією метою відповідно до Закону від 16 липня 2004 року - Закону про телекомунікації.

 

Підписка на послугу Розсилка новин також може відбутися, встановивши відповідний прапорець під час реєстрації Облікового запису або під час оформлення замовлення, а потім натиснувши посилання, зазначене в пункті 3 вище.

Після виконання вищезазначених умов укладається договір про надання послуги Розсилка новин електронним способом.

 

  1. Послуга Розсилка новин надається безкоштовно протягом невизначеного періоду. Клієнт може в будь-який час, не вказавши жодної причини, звільнитися з цієї послуги шляхом:
  • натискання на посилання в кінці кожного електронного листа, що містить Розсилку новин
  • надіславши відповідний запит за посередництвом електронної пошти на адреску: shopua@ochnik.com,
  • у випадку використання послуги Облікового запису - зніміть відповідний прапорець (cheakbox) і натисніть поле "Зберегти" (або з іншим еквівалентним вмістом).

 

Якщо Клієнт виконує будь-яку з операцій, описаних у пунктах 1 - 3 вище, договір про надання послуги Інформаційного бюлетеня розривається.

 

  • 4 ЗДІЙСНЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ І ДОГОВІР НА ПРОДАЖ
  1. Предметом продажу є Товари, представлені Магазином і позначені як доступні на момент оформлення Замовлення. Будь-який вміст, представлений у Магазині, не становить пропозицією укласти договір відповідно до положень Цивільного кодексу.
  2. У виняткових випадках, у разі одночасного замовлення одного і того ж Продукту кількома Клієнтами, може статися так, що обраний Товар буде недоступним. У цьому випадку Клієнт буде проінформований про неможливість виконати своє замовлення.
  3. Ціни Товарів, представлених у Магазині, вказані в гривнях. Ціни не включають витрат на доставку.
  4. Продавець здійснює продаж Товарів, представлених в Магазині на території України.
  5. Всі Товари, представлені в Магазині, є новими та не містять дефектів.
  6. Продавець має право змінювати ціни на Товари, вводити та видаляти Товари, надавати знижки на окремі Товари, а також проводити та скасовувати акції. Зміни можуть також поширюватися на Товари, додані Клієнтом у кошик, доки Клієнт не вибере опцію "Замовлення із зобов´язанням сплати".
  7. Заповнення форми Замовлення, заповненої шляхом вибору опції «Замовлення із зобов’язанням сплатити» (або іншого еквівалента), форма Замовлення означає розміщення Замовлення та вираження волі на укладення договору на продаж Товарів в кількості та за ціною та на умовах, зазначених у Замовленні та Регламенті (пропозиції).
  8. На останньому кроці, що дозволяє Клієнту вибрати поле "Замовлення із зобов’язанням сплатити" (або інший еквівалент), форма Замовлення відображає короткий зміст Замовлення, в якому повідомляється про загальну ціну замовлених Товарів та винагороду за будь-які додаткові послуги, замовлені Клієнтом, включаючи податки, а також збори для транспортування або доставки Товарів, залежно від обраних Клієнтом способів оплати та доставки, та будь-яких інших витрат.
  9. Якщо Клієнт обрав варіант оплати за допомогою електронних платіжних систем у формі Замовлення, то після того, як Клієнт вибере варіант "Замовлення із зобов’язанням сплатити" (або інший еквівалент), інформація про номер Замовлення Клієнта відображатиметься разом із посиланням (поле "Оплатити") здійснювати платежі за допомогою електронних платіжних систем. Ця інформація рівнозначна заяві Продавця про прийняття пропозиції щодо укладення договору купівлі-продажу на умовах, зазначених у Замовленні та Регламенті.
  10. Якщо Клієнт вибрав варіант способу належного платежу у формі Замовлення, то відразу після оформлення Замовлення він отримає електронне повідомлення від Продавця з проханням натиснути на посилання, що міститься в ньому - не пізніше ніж через 72 години після отримання повідомлення. Вищевказане повідомлення рівнозначно заяві Продавця про прийняття пропозиції щодо укладення договору купівлі-продажу на умовах, зазначених у Замовленні та Регламенті - за умови, що Клієнт натискає посилання протягом 72 годин з моменту отримання повідомлення. Якщо він не натисне вказане посилання, Замовлення не буде оброблено, проте Клієнт може розмістити нове Замовлення в такій ситуації.
  11. Відразу після укладення договору на електронну адресу Клієнта буде надіслано електронне повідомлення, що підтверджує укладення договору. У змісті цього повідомлення Клієнт отримає індивідуальний номер замовлення, надання якого дозволить йому, між іншим визначити статус реалізації замовлення.
  12. Підтвердженням покупки є рахунок-фактура, який Клієнт отримує в паперовій верчії, разом із Товаром або окремою відправкою. Клієнт уповноважує Продавця надіслати йому рахунок-фактуру електронною поштою на електронну адресу, вказану Клієнтом.

 

  • 5 ПЛАТЕЖІ
  1. Продавець надає такі способи оплати:

1) через електронні платіжні системи (також за допомогою кредитної картки): PayU (надано PayU S. A., вул. Грунвальдська 182, 60-166, м. Познань)

2) готівкою при доставці від кур’єра .

Продавець не приймає традиційні перекази, тому клієнт не буде проінформований про номер банківського рахунку для здійснення такого переказу (наприклад, на пошті).

  1. Клієнт вибирає з вищезазначених способів оплати, позначивши відповідне поле у ​​формі Замовлення. Загальна ціна замовлених Товарів або послуги, включаючи транспортні витрати або витрати на доставку та будь-які інші витрати, може відрізнятися залежно від обраного Замовником способу оплати, інформація про який буде включена до форми оплати поруч із відповідним полем вибору способу оплати.
  2. Клієнт, який здійснює платіж за допомогою електронних платіжних систем, повинен оплатити всі витрати, що випливають із Замовлення, зазначеного в § 4 ч. 8 (тобто зазначене в підсумку Замовлення), протягом 24 годин з моменту укладення договору купівлі-продажу, визначеного відповідно до § 4 п. 9 Регламенту.
  3. У разі несплати Клієнтом протягом строку, зазначеного в ч. 3 вище, Продавець має право відмовитись від договору, не надаючи Клієнту додатковий термін оплати. У цьому випадку Клієнт отримає електронне повідомлення про скасування замовлення, що означає, що Продавець відмовляється від договору. До наслідків відмови Продавця від здійснення договору згідно з цим пунктом не застосовується § 10.

 

  • 6 ДОСТАВКА
  1. Інформація про витрати на доставку відображається у формі Замовлення - на останньому етапі, що дає змогу Клієнту здійснення вибору "Замовлення із зобов’язанням сплатити" та в електронному листі, що підтверджує подання Клієнтом Замовлення. Витрати на доставку несе Клієнт відповідно до ч. 3 нижче.
  2. Плата за доставку зазначається окремим пунктом у документі про продаж. Якщо плату зараховується Продавцем, відповідно до ч. 3 нижче, пункт оплати доставки не відображається в документі про продаж.
  3. Детальний прайс-лист та умови доставки, що стосуються вибору способу доставки, способів оплати та інформації про порогові суми Замовлення, для яких застосовується безкоштовна доставка, можна знайти на веб-сайті Магазину на вкладці Витрати на доставку. Якщо вартість Замовлення, здійсненого на території Україні, перевищує суму, зазначену в графі «БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА СТОСУЄТЬСЯ ЗАМОВЛЕННЯ ВИЩЕ», витрати на доставку оплачує Продавець, тобто Клієнт не несе витрат на доставку.
  4. Доставка товару відбувається лише на території України, на адресу, вказану клієнтом при оформленні замовлення. Доставка здійснюється через поштово-логістичну компанію ТОВ Sky Logistics за адресою, вказаною у формі замовлення. Адреса доставки, вказана Клієнтом, є місцем здійснення надання Продавцем послуги.
  5. Доставка буде здійснена протягом 14 календарних днів.
  6. Термін доставки триває:

- у разі вибору варіанту оплати при доставці - з моменту натискання Клієнтом посилання, що підтверджує оформлення Замовлення, відповідно до § 4 ч. 10,

- якщо обрано варіант електронного платежу - з моменту авторизації платежу системою PayU.

  1. При отриманні посилки з Товаром, доставленим кур’єром, Клієнт зобов’язаний перевірити її (відповідно до ст. 545 § 2 Цивільного кодексу). У разі пошкодження посилки Продавець вимагає від Клієнтів, які не є Споживачами, скласти звіт про пошкодження в присутності перевізника та негайно повідомити про це Продавця. Скарги щодо збитків, заподіяних під час доставки, подані Клієнтами, які не є Споживачами, без доданого звіту про пошкодження не розглядаються.

 

  • 7 ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

 

  1. Оформивши Замовлення на товар, Клієнт може також замовити послугу декоративного пакування Товару Продавцем. Вартість цієї послуги відображається у формі Замовлення та оплачується Клієнтом. Для замовлення цієї послуги Клієнт обирає відповідне поле у ​​формі Замовлення.
  2. Якщо інше не передбачено Регламентом, до договору про надання декоративної упаковки Товару застосовуються положення про спосіб та час укладення договору купівлі-продажу та взаємні права та обов'язки сторін цього договору.
  3. Замовляючи послугу декоративної упаковки Товару, Клієнт погоджується на його повне виконання Продавцем та визнає, що після його виконання Продавцем він втратить право відмовитись від цього договору, про який йдеться в § 10.

 

  • 8 БЕЗПЕКА ТА ГАРАНТІЯ
  1. Продавець зобов'язаний доставити Товар без дефектів і несе відповідальність перед Клієнтом за фізичні або юридичні дефекти придбаного товару (безпека) на умовах, викладених у ст. 556 - 576 Цивільного кодексу.
  2. Скарга на придбаний Товар може бути надіслана електронною поштою на адресу (shopua@ochnik.com) або письмово листом на адресу:

 

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН OCHNIK

вул. Пшемислова 45

08-410, Воля Рембковська

  1. Під час подання скарги Продавець рекомендує надати продавцеві контактні дані Клієнта, детальний опис причин скарги та вимог до Продавця, а також долучити документ про продаж або його ксерокопію. Скарги, подані Клієнтом, який не є Споживачем, без доданого документа про продаж, не розглядаються.
  2. Для того, щоб подати скаргу, Клієнт може також слідувати інструкціям поданим нижче:
  • заповнити форму скарги, розташовану тут:

 

Форма скарги;

 

  • надіслати форму скарги електронною поштою на адресу: shopua@ochnik.com.
  1. Для того, щоб пояснити будь-які сумніви щодо скарги, Продавець може зв’язатися з Клієнтом за допомогою поданого Клієнтом способу зв'язку.
  2. Клієнт, який використовує права за гарантією, зобов'язаний доставити дефектний товар за рахунок Продавця за наступною адресою:

ТОВ Sky Logistics

Відділення Нової Пошти № 86

вул. Архітектор 34А

03-194, м. Київ

  1. Кінцевий термін розгляду скарги - 14 днів з моменту отримання скарги.
  2. У процедурі розгляду скарги Продавець не передбачає можливості позасудового врегулювання спору.

 

  • 9 СКАРГИ НА ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ

 

  1. Клієнт також може подавати скарги Продавцю щодо невиконання або неналежного виконання послуг, про які йдеться у § 3. Для цього Клієнт може зв’язатися з Продавцем електронною поштою на наступну адресу (shopua@ochnik.com) або письмово на наступну адресу:

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН OCHNIK

вул. Пшемислова 45

08-410, Воля Рембковська

  1. Скарга, про яку йдеться в ч. 1, повинна вказувати тип запиту та дані, що дозволяють Продавцеві зв’язатися з Клієнтом, включаючи принаймні адресу електронної пошти.

Продавець може попросити клієнта доповнити скаргу.

  1. Продавець дасть Клієнту відповідь на скаргу, про яку йдеться в ч. 1, протягом максимум 14 днів з дати його отримання - на електронну адресу, вказану Клієнтом, або письмово на адресу Клієнта, вказану для листування.

 

  • 10 ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ

 

  1. Споживач може відмовитись від договору купівлі-продажу Товарів, придбаних в Магазині, не вказавши причини, подавши відповідну декларацію протягом 14 (словами: чотирнадцяти) днів з дати доставки Товару (тобто з дати заволодіння Споживачем товаром або призначеною ним третьою стороною іншою, ніж перевізник). Щоб дотримати цей термін, Споживачеві достатньо надіслати декларацію про відмову від договору перед його закінченням.
  2. Відмовляючись від договору купівлі-продажу Товару, Споживач може використовувати одну з наведених нижче форм декларації, але це не є обов’язковим.
  •  

Форма відмови від договору;

 

  • надіслати форму відмови електронною поштою на адресу: shopua@ochnik.com.
  1. Право відмовитись від договору не має права Споживач у разі укладення договорів на додаткові послуги у виді декоративної упаковки Товару, що відповідно до § 7 ч. 3 були повністю виконані Продавцем.
  2. У разі відмови від договору Споживач зобов'язаний негайно повернути Товар за вказаною нижче адресою, але не пізніше, ніж 14 днів з дати, коли він відмовився від договору.

ТОВ Sky Logistics

Відділення Нової Пошти № 86

вул. Архітектор 34А

03-194, м. Київ

Щоб дотриматися зазначеного вище терміну, достатньо відправити Товар до закінчення терміну його дії через поштового оператора у значенні Закону про пошту. Якщо повернутий Товар відправляється назад, Продавець рекомендує додати на упаковці інформацію "ПОВЕРНУТИ".

  1. Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Товару в результаті його використання таким чином, що виходить за рамки того, що необхідно для встановлення природи, характеристик та функціонування Товару.
  2. Відшкодування здійснюється з використанням тих самих способів оплати, які були використані Споживачем у початковій транзакції, якщо Споживач чітко не погодився на інше рішення.
  3. Продавець повертає платіж протягом 14 днів з дати отримання декларації про відмову від договору, але може затримати відшкодування цих платежів до моменту отримання Товару або до надання Продавцю підтвердження про його відправлення, залежно від того, яка подія настає першою.
  4. Споживач несе прямі витрати на повернення Товару - відповідно до прейскуранта перевізника, за допомогою якого Споживач доставляє повернутий Товар Продавцю, тобто Споживач відправляє Товар назад Продавцю за свій рахунок, що не повертається.
  5. Клієнт, який не має статусу Споживача, не має права відмовитись від договору протягом чотирнадцяти днів. Стосовно таких Клієнтів правила та терміни відмови від договору регулюються положеннями Цивільного кодексу.

 

  • 11 ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ І КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Політика захисту персональних даних клієнтів Магазину доступна за посиланням: https://ochnik.ua/webpage/uk/pol-tika-konf-denc-jnost.html

 

  • 12 ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Продавець залишає за собою право вносити зміни до Регламенту.

У разі безперервних договорів, наприклад, надання послуги Облікового запису, змінений Регламент є обов'язковими для Клієнта, якщо Клієнт був повідомлений про внесення змін до Регламенту і не розірвав договір протягом 14 календарних днів з моменту повідомлення.

У випадку інших договорів, зміни до Регламенту жодним чином не порушують права, набуті Клієнтом до дати набрання чинності Регламентом, у тому числі зміни до Регламенту не впливають на вже оформлені Замовлення або Замовлення в ході оформлення.

  1. У питаннях, не передбачених Регламентом, застосовуються положення загальноприйнятого законодавства, в тому числі, зокрема, положення Цивільного кодексу та Закону від 30 травня 2014 року «Про права споживачів».
  2. Регламент не виключають і не обмежують жодних прав Споживача, на які він має право відповідно до чинних положень закону. У разі суперечності між положеннями Регламенту та чинними положеннями закону ці положення мають перевагу. Положення договорів, менш сприятливі для Споживача, ніж положення закону «Про права споживачів», є недійсними, і замість них застосовуються положення цього закону.
  3. Правила доступні для Клієнтів в електронній версії на веб-сайті Магазину www.ochnik.ua (вкладка "Регламент").
  4. Зміст укладеного договору фіксується, забезпечується та надається Замовнику шляхом:
  • надання Регламенту на умовах, викладених у § 12 ч. 4 Регламенту,
  • відправлення Клієнту електронного листа,
  • пересилання Клієнту документа купівлі-продажу.
  1. Це Регламент чинний з 24 жовтня 2018 року.